NAP 102 netwerk V2 en V3

Options
DeNeij
DeNeij Posts: 1
edited August 2022 in WirelessLAN
Ik heb een aantal jaar geleden in mijn woning op drie verschillende plekken een NAP102 V2 geplaatst. Werkt top. Heb alleen in woonkamer iets minder bereik dat ik wil oplossen met een extra NAP102. Alleen is de V2 nergens meer te koop. Kan ik dit oplossen met een V3 unit? Bij meerdere verkopers gevraagd, maar die weten het niet en twijfelen ivm de andere firmware waar de nieuwe versie op draait. Alvast bedankt.

Accepted Solution

  • markhendry
    markhendry Posts: 2
    edited April 2022 Answer ✓
    Options
    DeNeij said:
    Ik heb een aantal jaar geleden in mijn woning op drie verschillende plekken een NAP102 V2 geplaatst. Werkt top. Heb alleen in woonkamer iets minder bereik dat ik wil oplossen met een extra NAP102. Alleen is de V2 nergens meer te koop. Kan ik dit oplossen met een V3 unit? Bij meerdere verkopers gevraagd, maar die weten het niet en twijfelen ivm de andere firmware waar de omegle nieuwe versie op draait. Alvast bedankt.
    My issue has been solved.

All Replies

  • Zyxel_Joslyn
    Zyxel_Joslyn Posts: 360  Zyxel Employee
    First Anniversary Friend Collector First Answer First Comment
    Options
    Hi @DeNeij

    NAP102 has been end of sales, and NWA1123ACv3 is good to be substituted for NAP102.
    We also recommend our AX series for you because it uses WiFi6 technology which will let the users have better WiFi experience.
    With WiFi 6 there is no contention, no waiting, no degradation in performance. This improvement – along with the much faster, multi-gigabit speeds that it delivers – make WiFi 6 a great technology for any organization that often has many users and devices connected simultaneously.
    Here is the AX series introduction for your reference.
    https://www.zyxel.com/solutions/WiFi6-AP-Solution-20211125-829884.shtml

    Joslyn
  • markhendry
    markhendry Posts: 2
    edited April 2022 Answer ✓
    Options
    DeNeij said:
    Ik heb een aantal jaar geleden in mijn woning op drie verschillende plekken een NAP102 V2 geplaatst. Werkt top. Heb alleen in woonkamer iets minder bereik dat ik wil oplossen met een extra NAP102. Alleen is de V2 nergens meer te koop. Kan ik dit oplossen met een V3 unit? Bij meerdere verkopers gevraagd, maar die weten het niet en twijfelen ivm de andere firmware waar de omegle nieuwe versie op draait. Alvast bedankt.
    My issue has been solved.