Zyxel4e6437, VMG8324
Eelko
Goedemiddag,
Ik heb een vraag. Ik heb een Zyxel4E6437, aangeleverd via mijn provider Online.nl / canal digitaal. De internet-ontvangst thuis is goed, maar ik wil ook op mijn dakterras goede wifi hebben. Ik heb inmiddels een kabel getrokken van de modem naar mijn dak. Wat adviseren jullie om daar aan te hangen? het is dus voor ourdoor-use en er is op het dak geen electriciteit. Welk product?
#SP_Aug_2019
Ik heb een vraag. Ik heb een Zyxel4E6437, aangeleverd via mijn provider Online.nl / canal digitaal. De internet-ontvangst thuis is goed, maar ik wil ook op mijn dakterras goede wifi hebben. Ik heb inmiddels een kabel getrokken van de modem naar mijn dak. Wat adviseren jullie om daar aan te hangen? het is dus voor ourdoor-use en er is op het dak geen electriciteit. Welk product?
#SP_Aug_2019
0
All Replies
-
Good afternoon,I have a question. I have a Zyxel4E6437, delivered via my provider Online.nl / canal digital. The internet reception at home is good, but I also want good WiFi on my roof terrace. I have now pulled a cable from the modem to my roof. What do you recommend hanging on to it? it is for our door use and there is no electricity on the roof. Which product?0
-
HI Eelko
We have no battery installed CPE product, all need to have a long power cable. Will you consider prepared a power cable also? If yes, then you can discuss with your service provider, they shall be happy to provide product suggestion.0
Categories
- All Categories
- 415 Beta Program
- 2.5K Nebula
- 152 Nebula Ideas
- 101 Nebula Status and Incidents
- 5.8K Security
- 296 USG FLEX H Series
- 281 Security Ideas
- 1.5K Switch
- 77 Switch Ideas
- 1.1K Wireless